راه پرافتخار شهدای نیروی دریایی ارتش ادامه دارد
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
راه پرافتخار شهدای نیروی دریایی ارتش ادامه دارد
نوشته شده در سه شنبه 7 ارديبهشت 1395
بازدید : 95
نویسنده : علی

 

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: راه پرافتخار شهدای نیروی دریایی ارتش به وسیله دلاور مردان و نیروهای مومن نداجا ادامه دارد.

همزمان با کنگره 4 هزار شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان گیلان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش با فرماندهان و کارکنان مرکز آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) دیدار کرد.

امیر دریادار سیاری ضمن گرامیداشت شهدای ناوشکن سهند، سبلان و جوشن و حماسه آفرینی‌های دریادلان در 29 فروردین سال 1367 که در رویایی مستقیم با استکبار جهانی شجاعانه جنگیده و به شهادت رسیدند، گفت: راه پرافتخار شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بوسیله دلاور مردان و نیروهای غیور نداجا در حال ادامه است.

وی با اشاره به اینکه مرکز آموزشی باقرالعلوم (ع) یکی از مهم‌ترین مراکز آموزش نیروی دریایی ارتش است، افزود: بیش از 70 درصد از کارکنان نیروی دریایی از طریق این مرکز آموزش دیده‌اند به طوری که در سال گذشته افراد تحت آموزش زیادی از این مرکز در یگان‌های عملیاتی نیروی دریایی ارتش مشغول به خدمت شدند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه حاصل زحمات کارکنان نیروی دریایی با تلاش شبانه روزی نیروهای مستقر در یگان‌های عملیاتی نداجا پدیدار می‌شود، گفت: کارکنان نداجا امروز دلیرانه مشغول انجام وظیفه در آب‌های آزاد هستند که همه اینها نشان دهنده توان بالای مراکز آموزشی بویژه فرماندهی و عقیدتی سیاسی این مرکز در زمینه تربیت و پرورش آنان است.

دریادار سیاری در پایان سخنان خود ایمان به خدا، شجاعت و تخصص علمی را سه شاخصه مهم کارکنان نیروی دریایی ارتش دانست.

در پایان این مراسم از 60 نفر از کارکنان نمونه این مرکز تقدیر به عمل آمد.




:: برچسب‌ها: نداجا،دماوند ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: